Wycieczka IIIB i IIIa nad polskie morze

W dniach 13-16 września klasy IIIB oraz IIIa wybrały się na wycieczkę nad polskie morze. Naszą podróż rozpoczęliśmy od zwiedzania Starego Miasta w Toruniu. Mieliśmy tam okazję spróbować słynnych pierników. Następnego dnia, już
w Gdańsku, odwiedziliśmy Muzeum Solidarności, gdzie przypomnieliśmy sobie wydarzenia ze Stoczni Gdańskiej roku 1980. Tego samego dnia zwiedzaliśmy Sopot, gdzie spacerowaliśmy po plaży oraz po molo. Po powrocie do Gdańska mieliśmy możliwość zachwycać się nocnym obliczem miasta. Zobaczyliśmy najważniejsze zabytki Gdańska, takie jak Dwór Artusa, fontannę Neptuna, stary ratusz czy też Żuraw Gdański. Nie zapomnieliśmy także odpocząć na plaży
w Gdyni. W naszym grafiku znalazł się również czas na zobaczenie Pomnika Obrońców Wybrzeża na Westerplatte. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się
w Malborku, aby zwiedzić zamek krzyżacki – perłę architektury gotyckiej w cegle.
Za organizację wycieczki, opiekę i pomoc dziękujemy paniom profesor: Ewie Kraus, Wiesławie Nawrot oraz Katarzynie Dziudziek. Naszym przewodnikiem była pani Barbara, której również serdecznie dziękujemy.