WYMIANA POLSKO-NIEMIECKA W KRZYŻOWEJ

Pierwszego dnia po długiej podróży autokarem dojechaliśmy do Krzyżowej. Po zakwaterowaniu, spotkaliśmy się wszyscy na wspólnej kolacji. Potem odbyły się gry integracyjne, na których mogliśmy lepiej poznać uczestników wymiany.
Drugiego dnia rano, zaraz po śniadaniu odbyły się animacje językowe. Po krótkiej przerwie odbyły się pierwsze warsztaty międzykulturowe, po których nastąpiła przerwa na posiłek. Następnie nasi przewodnicy oprowadzili nas po Krzyżowej i poprowadzili dla nas warsztaty historyczne. Później wspólnie podsumowaliśmy dzień, udaliśmy się na kolacje, a po niej nastąpił wieczór polsko-niemiecki, na którym świetnie się bawiliśmy!
Trzeci dzień wymiany zaczeliśmy od wspólnego śniadania, a następnie pojechaliśmy zwiedzać Wrocław. Zobaczyliśmy katedry na Ostrowie Tumskim i również odwiedziliśmy Uniwersytet Wrocławski, gdzie obejrzeliśmy kilka pięknych sal wykładowych. Potem poszliśmy szukać krasnali na rynku. Na koniec wróciliśmy do Krzyżowej na kolację, następnie podsumowaliśmy dzień i wspólnie uczestniczyliśmy w sportowym wieczorze.
Czwartego dnia wymiany polsko-niemieckiej po śniadaniu odbyło się przygotowanie do wyjazdu do byłego obozu koncentracyjnego Gross-Rosen. Zwiedzanie rozpoczęliśmy o godzinie 11. Po powrocie zjedliśmy obiad a po nim nastąpiły zajęcia historyczne i refleksja dotyczące zwiedzania byłego obozu koncentracyjnego. Po kolacji podsumowaliśmy dzień a następnie odbyło się ognisko na którym świetnie się bawiliśmy!
Następnego dnia wymiany po śniadaniu odbyły się bardzo ciekawe zajęcia językowe. Po chwili odpoczynku zjedliśmy obiad i pojechaliśmy do Świdnicy, gdzie zwiedziliśmy Kościół Pokoju. Następnie wróciliśmy do Krzyżowej na kolację. Po kolacji poszliśmy na codzienne refleksje i zaraz po nich odbyła się dyskoteka.
Ostatniego dnia rano zjedliśmy śniadanie, a potem poszliśmy na ostatnie zajęcia, pożegnaliśmy się i wyruszyliśmy w drogę powrotną.