Postępowanie rekrutacyjne do naszej szkoły odbywa się za pomocą strony internetowej:
https://malopolska.edu.com.pl/kandydat/app/ gdzie można zapoznać się z ofertą rekrutacyjną oraz zgłosić swoją kandydaturę do podjęcia nauki w naszej szkole.
Zgodnie z zarządzeniem nr 7/25 Małopolskiego Kuratora Oświaty z 29 stycznia 2025 r. czynności podejmowane w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym przeprowadzone będą w następujących terminach:
Składanie wniosków:
od 12 maja do 9 lipca 2025 r.– składanie wniosków o przyjęcie do szkół i oddziałów, w rekrutacji do których nie obowiązują sprawdziany językowe lub próby sprawności fizycznej
od 27 czerwca do 9 lipca 2025 r. – uzupełnienie wniosków rekrutacyjnych o świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty
16 lipca 2025 r. – opublikowanie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia do szkół
od 16 lipca do 18 lipca 2025 r. do godz. 14.30 – potwierdzenie woli przyjęcia do szkoły, do której kandydat został zakwalifikowany
Żeby potwierdzić wolę przyjęcia kandydata do szkoły, do której został zakwalifikowany składa się w niej:
1. oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej,
2. oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty (jeśli dokumenty te nie zostały dołączone do wniosku rekrutacyjnego),
3. w przypadku wyboru Technikum Informatycznego dodatkowo zaświadczenie lekarskie zawierające orzeczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu.
Wskazane dokumenty do szkoły dostarczyć może kandydat, rodzic lub opiekun prawny oraz osoba przez nich upoważniona, która nimi dysponuje. Skierowania na badania lekarskie wydawane są od 12 maja do 16 lipca w sekretariacie szkoły.
21 lipca 2025 r. – ogłoszenie list kandydatów przyjętych
Wyniki postępowania rekrutacyjnego zostaną podane do publicznej wiadomości w formie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przyjęcia oraz przyjętych i nieprzyjętych, które zostaną wywieszone w szkołach.